טיפים לאמן את מוחכם לשנוא ג'אנק פוד

טיפים לאמן את מוחכם לשנוא ג'אנק פוד

להבין את הנפש שלך

אין דבר חשוב יותר מלהבין את תהליך המחשבה שלך ואת הפתחים שלך. אתה השופט הטוב ביותר בך, מה שאומר שאיש מלבדך לא יידע מה זה שאתה הכי משתוקק. האם זה סוכר שאתה מכור או פריטי מזון מהיר? צ'יפס או שייק? ברגע שיש לך את התשובה לשאלה זו, הרחקת העיניים והנפש שלך מהדברים האלה תסתבך פחות.

 

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להפסיק לשמור על מזונות במזווה שאתה רוצה. אם מדובר בפריטים ממותקים, שמור רק על פירות, אגוזים ומוצרי חיטה מלאה שאינם מכילים יותר מחמישה מרכיבים. על פי מחקרים, סביר להניח שבסופו של דבר תאכלו את הפריטים שנמצאים בהישג יד. אם מקום העבודה שלך נמצא ליד מוצא אוכל בו אתה מבקר לעתים קרובות, הקפד לשנות את המסלול בו אתה משתמש כדי להגיע לעבודה.

 

דבר נוסף, לא משנה מה תעשו, אל תצאו למקומות 'מזון מהיר' כשאתם מתכננים לילה בחוץ או ערב עם חברים. לא משנה כמה אתה מנסה להימנע מג'אנק פוד, זה הופך להיות כמעט בלתי אפשרי כשאתה נמצא תחת לחץ חברתי או תחת השפעת אלכוהול. עדיף לנסות את מדיניות ההימנעות במקום להכריח את עצמך לדילמה של בחירה להפסיק או לקחת.

 

יצירת תוכנית משחק לשנאת זבל

תוכנית משחק תמיד עובדת לא משנה איזה סוג פעולה אתה מתכוון לאכוף בחייך. העניין הוא שכבר יש לך רעיון בראש, אתה נוטה לעקוב אחריו במקום לעשות משהו אקראי. אז מה צריכה להיות תכנית האכילה שלך שעוזרת להישאר רחוקה מהזבל ומאוכל מעובד?

 

התחל בקנייה של אוכלים בריאים מהמכולת עם רשימה. רשימת רשימה תעזור לך להתרחק מג'אנק פוד כמו בשרים מעדנייה, סופגניות קניות וכאלה. כמו כן, זכור כי חנויות מכולת פרושות מדי באופן שיאלץ אותך לקנות יותר ממה שאתה מתכוון וצריך מלכתחילה.

 

הקפד להתרחק ממעברים מרכזיים. אלה הם אלו הנושאים את המעובד והארוז. תוצרת טרייה נשמרת תמיד במעברים הראשונים, וזה המקום שכדאי לדבוק בו.

 

השלב הבא הוא לחשוב ארוחה מראש. נסו לא להסתמך על כריכים או מזון מעובד מראש מטוגן. גם אלה מגיעים בקטגוריית הגרוטאות. תכננו ארוחה המורכבת מכל דבר, בין מנות ראשונות ועד עיקריות ועד קינוח. זה יעזור לך לדבוק בתזונה הבריאה שלך. ברגע שאתה בבית, לבשל את האוכל ולהפוך את התהליך למעניין ככל האפשר. זה יחזק את רעיון הבישול בכל יום.