כיצד לבחור את הלוגו הטוב ביותר לעסק שלך

כיצד לבחור את הלוגו הטוב ביותר לעסק שלך

שם החברה

לעיתים, שימוש בשם החברה כסמל לוגו יכול להתברר כמועיל. החלק הטוב ביותר הוא שלא תצטרכו לעבוד קשה ויהיה לכם את התערובת הנכונה של שילוב צבעים ודפוס גופן. אתה יכול לקחת דוגמא ממקדונלד'ס.

 

תכנון עיצוב אקראי

עבוד עם ראשי היצירה הטובים ביותר בתעשייה. יש להם את כל הניסיון והמומחיות הכרוכים בלוגואים הטובים ביותר והאמנותיים. הם יקשרו בין כל מילות המפתח, ראשי התיבות והסמלים באופן שתוצאה הסופית, הלוגו שלכם, תצא יצירתית ככל האפשר. הדוגמאות הטובות ביותר הן סמל ויקיפדיה וסמל הצלצול של WhatsApp.

 

נקי ותפקודי

התכונות העיקריות של לוגו טוב כוללות להיות קל לשינון, קל לשחזור ומייחד. ודא שבחרת בסמלים על פני תמונות, מכיוון שהם עלולים להפוך לקריאים כאשר מופחתים או מוגדלים משמעותית. חשוב גם שהלוגו שלך ייראה טוב על חומרי קידום מכירות מגוונים כמו, כרטיס ביקור, שלטים, נייר מכתבים ומדבקות.

 

עיצוב ירוק-עד

אתה והצוות שלך תתבוננו בלוגו בכל יום ויום. לכן חובה שהלוגו של חברת ההפעלה שלך יהיה פשוט, אטרקטיבי וחזון (כמו הלוגו של אפל). הימנע מעיצובים משעממים ומשעממים, משהו שלא תרצה לראות במלאת עשור לעסק שלך.

 

השמלה צריכה להתאים לאירוע

הלוגו של החברה שלך יהיה הרושם הראשוני של הלקוח שלך ממך והעסק שלך. לכן, עליכם להבטיח שהוא ישקף את השירות, הזהות והטון שלכם. נניח שבבעלותך סוכנות יחסי ציבור והמעצב שלך יעלה על עיצוב של אופניים. איך תתייחס לאופניים עם עסק יחסי הציבור? זה לא יהיה הגיוני. אם יש לך חנות עתיקות, לעומת זאת, אופניים נראים מוצדקים.

 

הימנע משימוש קליפ ארט

לא משנה כמה זה ייראה מפתה, וודא שנמנע משימוש בקטעי קליפ. נסה לקבל אמנות מקורית, מכיוון שהיא תעזור בהצהרת השפעה על החברה שלך. מעל הכל זה יעניק לחברה שלך מראה ייחודי בהשוואה למתחרים שלך.

 

הלוגו אמור לשקף את העסק שלך

אל תיפול ללוגו רק בגלל שאהבת אותו. להחלטה על לוגו יש רלוונטיות עצומה מבחינת העסק שלך. הלוגו אמור לשקף את העסק והשירותים שאתה מציע.

 

קבל משוב

אתה יכול להציג את הלוגו לחברים ובני משפחה. שאל אותם אם הם אוהבים את הלוגו ומדוע. נסו להכיר מה בדיוק עלה בראשם כשראו לראשונה את הלוגו. אם זה מה שאתה רוצה שהלקוחות שלך יגידו ויחשבו על החברה שלך, אז אתה בדרך הנכונה.