הרמוניה בבית: טיפים לעזיבת העבודה במשרד

הרמוניה בבית: טיפים לעזיבת העבודה במשרד

תכנון יעיל.

האם שמת לב כיצד הזמן שלך נכנס לשום מקום ללא תוצאות אבל אתה עובד לצמיתות ומרגיש עייפות מדהימה? זוהי התכונה הראשונה של ניהול זמן לא מושלם. יש כל כך הרבה דברים לעשות ולעולם לא תדע שעשית מספיק להיום. בלי תוכנית, אתה נוטה לתפוס את הכל ובבת אחת. ככל הנראה, זה גורם לפעולות כאוטיות ומשפר את המתח הרגשי. תכנון יום, אתה מקבל אסטרטגיה של המעשים שלך, דעתך מתבהרת, אתה יודע את הנקודה שבה אתה יכול להפסיק לעבוד היום, ומה המשמעותי יותר, אתה מקבל סיפוק רב יותר כאשר כל העסקים שנקבעו מראש הושלמו. לפיכך, תכנון יעיל לא רק מבנה את עבודתך כראוי, אלא גם מקדם את בריאות הפנאי והרגש האיכותית שלך (מלבד המקרים שאתה מעריך את היכולות שלך ומתכנן הרבה יותר ממה שניתן לעשות)

 

האצלת סמכויות ואחריות לאחרים.

המחשבה שאף אחד לא יכול לעשות יותר טוב ממך היא נפוצה למדי בקרב אנשים. אפילו כאשר אנו יכולים להפקיד משימות אחת או מעטות למישהו אחר, איננו משתמשים בהזדמנות זו או מנסים לשלוט על הכל. זכור, אתה לא פינת היקום. אל דאגה, אנו רחוקים מלערער את כישוריכם ויכולותיכם, אך עליכם לתת הזדמנות לעמיתים שלכם להראות לעצמכם, במיוחד אם אתם הבוסים. חירות מקצועית תקדם אחריות גבוהה יותר של הצוות ותגדיל את הפרודוקטיביות.

 

קביעת סדרי העדיפויות שלך.

לנקודה זו יש דאגה שווה הן לתעדוף משימות עבודה והן לבחירת מה שחשוב יותר עבורכם בכל רגע נתון: עבודה או משפחה. הראשון התאים לתכנון יעיל שסקרנו לעיל. בחירה בין עבודה ומשפחה היא בעיה מורכבת יותר לפתור; במיוחד עבור נשים שלעתים קרובות משתלטות על התפקודים המשפחתיים של הגברים. ואכן, מיום ליום הפיתרון מתקרב בגלל נטיות עבודה חדשות. בהתחשב בסביבה העסקית הדינמית ואתגרים מכריעים שלה לעובד, החברות כיום פתוחות יותר לתזמון עבודה גמיש.

 

כך, בכל רגע תוכלו לבקש עבודה במשרה חלקית או פרילנסרים ללא היסוס. קבע את סדר העדיפויות שלך ובחר לוח זמנים פרטני אשר יעבוד הכי טוב עבורך. זה נותן את האפשרות להיות בבית יותר ולעבוד ביעילות בו זמנית. אם החברה שלך לא מסתדרת עם הזמן, שנה את מקום העבודה שלך ללא היסוס (זה נוגע לאלה שעבורם המשפחה והבריאות הם סדר העדיפויות בחיים העיקריים).

 

כיבוי הגאדג'טים שלך עם סיום זמן העבודה.

בזמנים שלא היו לנו מכשירי היי-טק מודרניים אנשים גם עבדו ועבדו ביעילות. לא משנה מה יקרה בשעות שאינן עובדות, זה יכול לחכות לפיתרון עד למחרת בבוקר. מה השתנה? כלום, חוץ מזה שיש טלפונים והרגל אנושי להגיב מייד על ההודעות. אמצו את ההחלטה לא לענות לשיחות, אימיילים, סקייפ והודעות טלפון בזמן העבודה. הרשו למוחכם להיות שם היכן נמצא גופכם הגופני. זה יהיה מסובך, אך לאחר תקופה מסוימת זה הופך להרגל הטוב שלך. יתר על כן, האחר יידע שמכבים אותך בשעות הלא-עבודות. מספר ההודעות יקטן משמעותית, ואתה מרגיש הקלה מדהימה.

 

חקירה עצמית.

הנקודה המוזרה, לא? עם זאת, זה אחד המשמעותיים ביותר. הפסיכולוגים אומרים שהיותנו "עסוקים בטירוף" קיימים רק במוחנו. דבקות יתר בעבודה עשויה להיות רק ניסיון לפצות פערים בתחומים האחרים בחייך או להוכיח משהו לאחרים. עליכם לנהל "שיחה" רצינית וכנה עם ה"אני "הפנימי שלך. זה יעזור למצוא את התנאים הפסיכולוגיים הגורמים לך להסתתר מכל העולם שמאחורי העסק שלך. שימו לב, בריחה אינה פותרת את הבעיות אלא מעמיקה אותן וגורמת לתוצאות אדירות.

 

והדבר האחרון! זכרו, התקופות בהן אנשי המקצוע היו תלויים במעביד נעלמו מזמן. כיום ההצלחה של החברות נמצאת בידי צוות מוסמך גבוה. בגלל זה הדבר היחיד שעליך לעשות – שפר את ההסמכה שלך וקבע גבולות אישיים שיעבדו לטובתך. האמינו לנו, זו הדרך הנכונה היחידה לאיזון בריא בין חיים לעבודה ומאפשרת לכם להיות אדם מצליח ומאושר.